Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (9)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Бондаренко К. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Бондаренко К. В. 
Адміністративна відповідальність за порушення антимонопольного законодавства України: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / К. В. Бондаренко ; Одес. нац. юрид. акад. — О., 2010. — 18 с. — укp.

Досліджено адміністративну відповідальність за порушення антимонопольного законодавства України, розглянуто підстави настання адміністративної відповідальності за відповідні порушення - нормативна, фактична та процесуальна. Охарактеризовано адміністративні порушення антимонопольного законодавства, проведено аналіз їх складів, висвітлено проблеми кваліфікації, шляхи вирішення даних проблем. Розглянуто адміністративну процедуру провадження у справах щодо порушення антимонопольного законодавства й особливості оскарження рішення Антимонопольного комітету України і його органів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)120.02 + Х819(4УКР)072.8
Шифр НБУВ: РА375925 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Бондаренко К. В. 
ПРАВОВІ ОСНОВИ ПУБЛІЧНОГО АДМІНІСТРУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНО-БЕЗПЕКОВОЮ СФЕРОЮ В УКРАЇНІ / К. В. Бондаренко. — Б.м., 2020 — укp.

У дисертації вирішено актуальну наукову проблему, що полягає у поглибленні знань і комплексній розробці положень стосовно правових основ публічного адміністрування національно-безпековою сферою в Україні та підготовці обґрунтованих пропозицій щодо удосконалення чинного законодавства у досліджуваній сфері. Публічне адмініструвнання розуміється як спрямована на задоволення публічних та приватних інтересів діяльність та взаємодія визначених державою суб'єктів (суб'єктів публічного адмініструвнання), змістом якої є вироблення та реалізація політики, здійснення управлінськного впливу шляхом організації та забезпеченння виконання обов'язкових правових актів на загальнодернжавному та місцевому рівні, а також надання публічних послуг та забезпеченння зворотного зв'язку між приватними особами та суб'єктами публічного адмініструвнання. Запропоновано розглядати публічне адмініструвнання як результат еволюційногно розвитку державного управління, що обумовлюєтьнся розвитком соціально-організованого суспільства, та яке характеризунється зростаючим рівнем демократичнності та відкритості, зменшенні безпосередннього розпорядницнтва та імперативів, зосередженнні на сервісній складовій. Розвиток науки і практики управлінської діяльності, поширення політичної складової на публічне адміністрування усіма сферами та відходу від суто адміністративної управлінської діяльності держави обумовили виокремлення нової сфери публічного адміністрування, яку складають галузі (національної безпеки та оборони, внутрішніх прав, закордонних справ, юстиції, публічної служби), що у сукупності та взаємозв'язку забезпечують суверенність та сталий розвиток Української держави – національно-безпекову сферу. Обґрунтовано, що об'єктом публічного адміністрування є специфічна система – тріада, яка складається із соціально-організованого суспільства (інституційна складова), відносин всередині такого суспільства між його членами (динамічна складова), а також правових станів (статична складова). Сформульовано наступне визначення національнон-безпекової сфери як об'єкта публічного адмініструвнання – це комплексна сфера публічного адмініструвнання, яку слід розглядати як систему суспільних відносин, а також правові стани, що складаються у сфері забезпеченння існування Української держави та її ефективного функціонуванння, на яку справляє публічний керуючий вплив суспільство та держава в особі спеціально визначених суб'єктів. Публічне адмініструвнання національнон-безпековою сферою має певні особливості, до яких можна зарахувати: наявність особливих об'єктів управління, використанння імперативнонго методу публічного адмініструвнання як основного, більш широкі управлінськні повноваженння Президента України, чітку централізацнію та субординаціню органів, які здійснюють управлінськні функції в цій сфері, особливі (підвищені) вимоги до публічних службовців, специфічна стабільністнь управлінськної системи.Виокремлено такі принципи публічного адмініструвнання цією сферою: політичної незалежностні, поділу влади, субсидіарнонсті, субординацінї та чіткої ієрархії під час здійснення публічного адмініструвнання, поєднання імперативнонго та диспозитивнного методів публічного адмініструвнання, професіоналньного виконання функцій управління, стабільностні управлінськної системи. Встановлено, що особливістю національнонї безпеки як об'єкта публічного адмініструвнання, що є правовим станом, є: 1) виокремленння особливої системи – сектору безпеки і оборони, тобто суб'єктів забезпеченння національнонї безпеки; 2) включення до системи суб'єктів забезпеченння національнонї безпеки громадян України і громадських об'єднань, на відміну від попередньогно закону – на добровільнинх засадах; 3) загальна спрямованіснть галузі національнонї безпеки на протидію існуючим загрозам, що є характерною лише для галузі національнонї безпеки, адже всі інші галузі без винятку мають свої завдання та функції, які можуть існувати за наявності або відсутності загроз/критичних явищ/небезпеки тощо. Ключові слова: публічне адміністрування, державне управління, національно-безпекова сфера, адміністративно-політична сфера, національна безпека, оборона, закордонні справи, внутрішні справи, юстиція, публічна служба.^UThe dissertation addresses an urgent scientific problem, which consists in deepening knowledge and comprehensive development of provisions regarding the legal bases of public administration of the national security sphere in Ukraine and preparation of reasonable proposals for improvement of the current legislation in the research field. Public administration is understood as aimed at satisfying public and private interests the activities and interaction of state-defined subjects (subjects of public administration), the content of which is to develop and implement policies, to exercise managerial influence through the organization and enforcement of mandatory legal acts at national level. and at the local level, as well as the provision of public services and the provision of feedback between individuals and public administrations . It is proposed to consider public administration as a result of the evolutionary development of state administration, which is conditioned by the development of a socially-organized society, and which is characterized by increasing levels of democracy and openness, a decrease in direct management and imperatives, a focus on service. The development of the science and practice of administrative activity, the expansion of the political component of public administration in all spheres, and the departure from the purely administrative administrative activity of the state led to the separation of a new sphere of public administration, which consists of branches (national security and defense, internal rights, foreign affairs, justice and public service) that together and interconnectors ensure the sovereignty and sustainable development of the Ukrainian state - the national security sphere. It is substantiated that the object of public administration is a specific system - a triad consisting of a socially organized society (institutional component), relations within such a society between its members (dynamic component), and legal states (static component). The following definition of the national-security sphere as an object of public administration is formulated - it is a complex sphere of public administration, which should be considered as a system of public relations, as well as the legal states that are formed in the sphere of ensuring the existence of the Ukrainian state and its effective functioning, on which the public controlling influence is made by the society and the state in the face of specially designated subjects. Public administration of the national security sphere has certain features that can be attributed to: the presence of special objects of administration, the use of the imperative method of public administration as the main, broader administrative powers of the President of Ukraine, clear centralization and subordination of the bodies that administer these functions, special (increased) requirements for public servants, specific stability of the management system. The following principles of public administration in this field are distinguished: political independence, separation of powers, subsidiarity, subordination and clear hierarchy during the implementation of public administration, a combination of imperative and dispositive methods of public administration, professional management. It is established that the peculiarity of national security as an object of public administration, which is a legal state, is: 1) isolation of a special system - the security and defense sector, ie subjects of national security; 2) inclusion in the system of subjects of national security of citizens of Ukraine and public associations, unlike in the previous law - on a voluntary basis; 3) the general orientation of the national security industry to counter existing threats, which is specific only to the national security industry, since all other industries, without exception, have their tasks and functions that may exist in the presence or absence of threats / critical phenomena / threats, etc. Key words: public administration, state government, national-security sphere, administrative-political sphere, national security, defense, foreign affairs, internal affairs, justice, public service.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського